Ліга Майбутніх Поліцейських

Ліга Майбутніх Поліцейських

Community Organization

Наша організація створена справжніми дітьми - патріотами за підтримки Головного управління Національної поліції в Донецькій області

ОБЕРЕЖНО, ШАХРАЇ! ЛІГІВЦІ НЕ ПРИПИНЯЮТЬ ПРОВОДИТИ РЕЙДИ ІЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ШАХРАЙСТВА

Заходи
Додано: 21.07.2017 | 11:20

Добропільські «майбутні поліцейські» разом з правоохоронцями інформують містян про найпоширеніші види шахрайств.

Аби «озброїти» громадян інформацією про розповсюджені останнім часом схеми аферистів та як не потрапити в шахрайські тенета, учасники «Ліги майбутніх поліцейських» провели спільно з правоохоронцями профілактичний рейд.

Незважаючи на значний громадський резонанс і проведену правоохоронцями та засобами масової інформації роз’яснювальної роботи серед населення щодо шахрайства, люди все одно стають жертвами аферистів.

Винахідливість шахраїв не знає меж. На сьогодні існує досить багато варіантів і схем вчинення шахрайських дій і заволодіння коштами довірливих громадян. Дуже розповсюдженим в останній час є так зване телефонне шахрайство.

Зловмисники телефонують на мобільний і пропонують людині перерахувати якусь суму для вирішення проблемної ситуації, у яку, нібито, потрапили її родичі. Шахраї вимагають терміново поповнити баланс незнайомого номера, продиктувати код картки на поповнення рахунку або ж узагалі певним чином передати конкретну суму грошових коштів (залишити у вказаному місці, віддати якійсь людині).

Більшість людей бездумно виконує вказівки аферистів, оскільки велику роль відіграє хвилювання за близьких - як результат втрачають всі свої заощадження.

Щоб вкотре нагадати громадянам про цей вид злочину, добропільські «майбутні поліцейські» спільно з місцевими правоохоронцями вирушили на вулиці Покровська, де розповідали жителям про шахрайські схеми та застерігали, як їх оминути. А щоб громадяни краще засвоювали інформацію, залишали їм листівки «Як не стати жертвою шахраїв».

Окрім того, такі профілактичні листівки з’явились і у всіх місцях масового перебування людей.

«Ми впевнені, що завдяки потужній інформаційній кампанії, спрямованій на протидію шахрайства, ми зможемо зменшити кількість ошуканих громадян», - зауважили учасники добропільської ланки «Ліги майбутніх поліцейських».

Лігівці Торецька також долучились до профілактичного заходу і допомогли поліцейським розповсюдити інформацію про запобіганню вчинення шахрайських дій у відношенні громадян.

Поліція розкриває немо найбільш розповсюджені схеми шахраїв та поради для боротьби із ними:

1. Дзвінок від «працівника» банку. До вас телефонують, представляються представником банку та під різними приводами просять назвати номер картки та ПІН-код, наприклад, говорять, що вашу картку заблокували або пропонують підвищити кредитний ліміт, або збільшити відсоткову ставку по депозиту, або скасувати відсотки по кредиту. Приводи будуть здаватися раціональними та обґрунтованими, але результат один і той же: людина повідомляє свої дані і через деякий час у неї знімають гроші. Тому знайте, якщо до вас телефонують і представляються працівниками банку, просять назвати персональні дані, це однозначно шахраї.

2. Підтвердження платежу за допомогою смс чи коду. Цей спосіб часто застосовують у сфері купівлі-продажу товарів в інтернеті. Наприклад, потенційний покупець або продавець повідомляє, що він оплатив вашу послугу, і для підтвердження платежу, потрібно набрати певну комбінацію цифр (суму переказу, остані 4 цифри Вашої картки, номер модільного телефону або номер картки шахрая). Набравши їх зі свого номера, людина таким чином переказує певну суму коштів на картку шахраю.

Наведемо кілька порад власникам банківських карток, які суттєво підвищать безпеку їх використання:

1. Ніколи не залишайте без нагляду вашу банківську картку.

2. Нікому не повідомляйте ПІН-код картки, номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони представляються працівниками банку. Працівники банку ніколи не перевіряють ваші персональні дані. Ні в якому разі не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою.

3. Нікому не повідомляйте дані доступу до вашої картки через інтернет-банкінг (ваші логін і пароль на сайті банку).

4. Ніколи не розголошуйте коди, які приходять вам на ваш мобільний номер, і не набирайте на вашому телефоні невідомі вам комбінації цифр.

5. Дізнайтеся телефон «гарячої лінії» вашого банку та відразу телефонуйте, якщо підозрюєте, що маєте справу з шахрайством. Чим швидше ви це зробите, тим менше шансів у шахраїв.

6. Намагайтеся здійснювати банківські операції у відділеннях банків, адже такі банкомати захищені від встановлення зчитувальних пристроїв та інструментів, які блокують картку чи видачу готівки.

7. Якщо банкомат заблокував вашу картку, негайно телефонуйте на «гарячу лінію» банку та вимагайте заблокувати вашу картку. Тільки після цього можна відходити від банкомату.

8. Якщо ви отримуєте чек після здійснення транзакцій, не викидайте його у смітник поруч з банкоматом, адже ваш чек також містить частину персональних даних.

9. Якщо Вам доводиться розміщувати номер картки в інтернеті, не вказуйте номер вашого мобільного, який прив'язаний до картки. Для цього заведіть окремий номер.

10. При здійсненні розрахунків через інтернет встановлюйте на ваш комп'ютер нове програмне забезпечення та антивіруси, а також перевіряйте інтернет-адресу сайту банку. Вона має починатися так: https:// Це свідчитиме про безпечне та зашифроване інтернет-з'єднання.