В рамках роботи з юними патріотами з «Ліги майбутніх поліцейських» правоохоронці організували для них відвідування філіалу одного з банків. Така практика дозволить ближче познайомитися не тільки зі службою поліцейських, а й отримати всебічну інформацію про інші професії, щоб підлітки мали змогу прийняти вірне виважене рішення з обрання подальшого життєвого шляху.
Працівники однієї з найбільших банківських установ гостинно відчинили двері для учасників маріупольської ланки «Ліги майбутніх поліцейських», що прийшли за ініціативи та у супроводі правоохоронців. Відвідувачів познайомили з роботою контакт-центру та навіть дозволили «приміряти на себе» посаду оператору обробки викликів. Принцип дії цих співробітників дуже нагадує роботу колишніх операторів 102, а нині колл-центру. Як знайомство с поліцією починається зі спілкування з операторами, так і взаємодія з банком починається зі знайомства зі співробітниками контакт-центру, які надають допомогу у вирішенні питань та відповідають на інформаційні запити потенційних та вже існуючих клієнтів.
Після оглядової бесіди візитери мали змогу самостійно поспілкуватися від імені банку з співрозмовниками та навіть познайомити громадян, що звернулися, з деякими умовами надання банківських послуг.
Така практика дозволяє надати підліткам можливість бути більш обізнаними та обрати найбільш близьку для себе професію. Однак лігівці, навіть познайомившись з роботою банку, залишилися вірними своєму виборові та одноголосно дійшли висновку, що професія поліцейського найпочесніша.